مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 23 شهریور 1402 ساعت 14:202023-09-14سياسي

ضرورت تامین زیرساخت های بهداشتی و آموزشی عشایر در جنوب کرمان 


در نشست مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان با رییس سازمان بسیج سازندگی و مسئول قرارگاه محرومیت زدایی استان بر ضرورت تامین زیرساخت های بهداشتی و آموزشی عشایر منطقه تاکید کرد.

- ایسنا/کرمان در نشست مدیرکل امور عشایر جنوب کرمان با رییس سازمان بسیج سازندگی و مسئول قرارگاه محرومیت زدایی استان بر ضرورت تامین زیرساخت های بهداشتی و آموزشی عشایر منطقه تاکید کرد.

  ناصر احمدیوسفی امروز 23 شهریورماه در این دیدار با اشاره به مشکلات جامعه عشایری جنوب کرمان اظهار کرد: تعامل و همکاری امور عشایری جنوب با مجموعه سازمان بسیج سازندگی و قرارگاه محرومیت زدایی سپاه ثارالله استان برای خدمت به جامعه عشایری در اولویت قرار دارد و قطعاً ظرفیت های مختلفی در دو دستگاه وجود دارد و با هم افزایی می توان از زندگی عشایر گره گشایی کرد.

مدیرکل امور عشایری جنوب استان کرمان مشارکت در احداث زیرساخت های بهداشتی و آموزشی و ایجاد سرپناه برای عشایر در مناطق مختلف را مورد تاکید قرار داد و افزود: با مشارکت و هم افزایی بخشی از مشکلات جامعه عشایری مرتفع خواهند شد.

وی سازمان بسیج سازندگی استان را به عنوان یکی از بهترین حامیان جامعه عشایری دانست که همواره در شرایط سخت در کنار مردم و جامعه عشایری بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تامین زیرساخت های بهداشتی و آموزشی عشایر در جنوب کرمان 

ضرورت تامین زیرساخت های بهداشتی و آموزشی عشایر در جنوب کرمان